poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Czyżby coming back?

     No więc tak jak sam nagłówek wskazuje... WRACAM!!! Huehuehue...nie spodziewaliśce się prawda? A tu proszę,wracam. Muszę przyznać, że brakowało mi tego bloga i was. Nie myślcie sobie, że o was zapomniałam co to to nie! Cały czas sprawdzałam jak się mój blog miewa :D No i niestety aktywnoś spadła do można by powiedzieć praktycznie zera no, ale mam nadzieję, że to się poprawi :)      Co do rozdziałów to 17 mam już prawie skończony bo ostatnio złapał mnie leń i nic nie pisałam... No i też muszę się uczyć bo niedługo po rozpoczęciu roku szkolnego mam konkurs z wiedzy o Wielkiej Brytanii no i wiecie nie mam za bardzo jak pisać, do tego teraz jestem na wyjeździe i mój dostęp do neta jest ograniczony. Postaram się coś napisać i wstawić rozdział do końca tego tygodnia, ale nic nie obiecuję. No i też rozdziały nie będą pojawiały się tak często bo w tym roku muszę spinać tyłek i brać się za naukę. Chociaż może uda mi się to jakoś pogodzić i rozdziały będą pojawiały się częściej. 
No więc teraz wyczekujcie następnych rozdziałów i do zobaczenia za niedługo moje miśki kochane :** <3 
                                                                                                                    Mirajane <3

2 komentarze:

  1. Tak!Tak!TAKKKKK!!!!!!! Nareszcie tyle ci paplałam o powrocie a tu nagle taka niespodzianka ^^
    K: Wystarczy, że się zamkniesz, a twoje marzenia się spełnią
    Cicho bądź ja tu teraz gadam.
    K: Niech ci się tak wydaje :D
    Ech -.-
    No a więc. mam nadzieję, że rozdział się pojawi i to migiem :D Czekam i zapraszam do siebie, ja również reaktywuję. :*
    K: A kogo to obchodzi xD
    Zamknij sie !!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]

    Cóż to za blask strzelił tam z okna? Tak, to nowy spis: w przestworzach M&A wznoszący się coraz wyżej. Pomóż mu w tym i zgłoś swojego bloga do nas:
    http://przestworzach-m-a.blogspot.com/

    PS. Przepraszam za spam pod postem, ale nie znalazłam odpowiedniej zakładki ;(
    PSS. Bardzo fajnie, że wracasz ^_^

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY SHINA/REN