sobota, 21 lutego 2015

Przepraszam ...

Coś czuję , że nie za bardzo wam się ten pomysł podoba , ale cóż ... Wręcz kocham prowadzić ten blog , ale niestety od jakiegoś czasu pisanie mi nie idzie co możecie sami zobaczyć :P Miałam dodać rozdział 17 jeszcze w ferie , ale jak widać nie zrobiłam tego , ponieważ no kompletnie nie miałam weny i tak jakoś wyszło . Bloga zawieszam na czas bliżej nie określony . I może być też tak , że już tu nie wrócę . Tylko spokojnie nie sądzę aby to się stało , to jest po prostu najgorszy możliwy scenariusz jaki może się zdarzyć . Może dopadł mnie kryzys wieku średniego i to dlatego ? ;) Oczywiście braki weny o nie jedyny powód jeszcze dochodzi mi do tego nauka i sami wiecie jak to jest :P Kiedy tylko wena mi wróci i będę w stanie napisać coś z senem to wtedy wrócę . No chyba , że już kompletnie nic mi  nie przyjdzie do głowy wtedy przestanę pisać na dobre , ale bloga nie usunę. No i to by było na tyle . Papa :) <3 
                                                                                                                   Mirajane <3

3 komentarze:

  1. No masz racje, nie podoba się ;( Mam nadzieje że ten najgorszy scenariusz się nie spełni i szybko do nas wrócisz z nowymi rozdziałami. życzę powrotu weny i powodzenia w nauce. Będę czekać z niecierpliwością :3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wsparcie <3 Kiedy tylko wena mi wróci z pewnością napiszę rozdział i go dodam , ;) I z niecierpliwością czekam na twoje nowe rozdziały na blogu :3 Juz doczekać się nie mogę <3

      Usuń
  2. TO JA TUTAJ GONIĘ CIĘ ŻYBY BYĆ NA BIERZĄCO I JAK MAM OCHOTĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ CO DALEJ WYSKAKUJESZ MI Z ZAWIEDZENIEM ?! Dobra Oliwia.... Spokojnie wdech.....wydech.... wdech..... duszę się ..... 1,2,3,4,5,6,7....
    NIE KUŹWA NIE MOGĘ. !!! jAK WRÓCE DO SZKOŁY TO JA CI JUŹ KUŹWA POKARZĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY SHINA/REN